Benvenuti à i nostri siti web!
nybjtp

Chì sò e cunsiderazioni in u prucessu di carica di u gruppu generatore?

Cù u sviluppu di a scienza è di a tecnulugia, e funzioni di u gruppu generatore sò sempre più cumplete è e prestazioni sò sempre più stabili. L'installazione, a cunnessione di linea, u funziunamentu sò ancu assai cunvenienti, per aduprà u gruppu generatore in modu sicuru, l'unità deve fà attenzione à i seguenti punti in u prucessu di carica:

1. U persunale deve purtà equipaggiamenti di prutezzione durante l'operazione per prevene ferite da spruzzi d'acidu.

2. Cuntenitore di elettroliti per aduprà porcellana o buttiglie di vetru grande, pruibisce l'usu di ferru, rame, zincu è altri cuntenitori metallichi, hè pruibitu di versà acqua distillata in l'acidu sulfuricu, per impedisce l'esplosione.

3. Quandu si carica, per truvà i terminali pusitivi è negativi di a batteria, u filu è a pinza di u polu, per prevene incendi, splusioni è incidenti anti-carica causati da cortocircuiti misti.

4. Durante a carica, hè necessariu verificà spessu a permeabilità à l'aria di a copertura di a carcassa per impedisce chì a pressione interna di a batteria aumenti per via di l'occlusione di i pori, risultendu in danni à a carcassa di a batteria.

5. A tensione di a batteria ùn pò esse verificata da un cortu circuitu in a stanza di carica per impedisce incidenti causati da scintille.

6. A stanza di carica deve esse tenuta bè ventilata, ùn pò micca spruzzà l'elettrolitu, perdite in terra, l'elettrolitu di u rack di a batteria deve esse lavatu in ogni mumentu.

7. Quandu si mantene u circuitu AC, l'alimentazione deve esse tagliata. L'usu in diretta hè strettamente pruibitu.


Data di publicazione: 10 di nuvembre di u 2023