Benvenuti à i nostri siti web!
nybjtp

U significatu di u generatore di emergenza

U cuntrollu di u gruppu generatore d'emergenza deve avè un dispositivu di messa in autumàticu è automaticu. Quandu u fornimentu di energia principale falla, l'unità di emergenza deve esse capace di inizià rapidamente è restaurà l'alimentazione elettrica, è u tempu di fallimentu di l'energia permessa di a carica primaria hè da deci seconde à decine di seconde, chì deve esse determinata secondu a situazione specifica. Quandu l'alimentazione principale di un prughjettu impurtante hè tagliata, un tempu definitu di 3-5S deve esse passatu prima per evità a riduzzione di tensione istantanea è u tempu di a chjusa di a rete di a cità o l'input automaticu di l'alimentazione in standby, è dopu. u cumandamentu per inizià u generatore di emergenza deve esse emessu. Ci vole un pocu di tempu da u tempu chì u cumandamentu hè emessu, l'unità principia à principià, è a vitezza hè elevata à a piena carica.

In generale, i motori diesel di grandezza è mediana necessitanu ancu di pre-lubricazione è prucessu di riscaldamentu, perchè a pressione di l'oliu, a temperatura di l'oliu è a temperatura di l'acqua di rinfrescante durante a carica d'urgenza risponde à i requisiti di e cundizioni tecniche di i prudutti di a fabbrica; U prucessu di pre-lubricazione è riscaldamentu pò esse realizatu in anticipu secondu diverse cundizioni. Per esempiu, l'unità d'urgenza di cumunicazioni militari, l'attività di l'affari esteri impurtanti di i grandi alberghi, l'attività di massa à grande scala di notte in l'edificazioni publiche, è l'operazioni chirurgiche impurtanti in l'uspitali duveranu esse in un statu pre-lubricatu è caldu à i tempi normali, cusì cum'è per inizià rapidamente in ogni mumentu è accurtà u fallimentu è u tempu di fallimentu di energia quant'è pussibule.

Dopu chì l'unità di emergenza hè stata messa in opera, per riduce l'impattu meccanicu è attuale durante a carica brusca, hè megliu aumentà a carica d'emergenza secondu l'intervallu di tempu quandu i bisogni di l'alimentazione sò soddisfatti. Sicondu u standard naziunale è u standard militare naziunale, a prima carica permessa di l'unità automatica dopu l'iniziu successu hè a seguente: per a putenza calibrata ùn hè micca più di 250KW, a prima carica permessa ùn hè micca menu di 50% di a carica calibrata. ; Per a putenza calibrata più grande di 250KW, secondu e cundizioni tecniche di a fabbrica. Se a caduta di tensione istantanea è i requisiti di u prucessu di transizione ùn sò micca stretti, a carica di l'unità generale ùn deve micca più di u 70% di a capacità calibrata di l'unità.


Tempu di Postu: Nov-27-2023