U cuntrollu di u gruppu elettrogenu d'emergenza deve avè un dispositivu di autoavviamentu rapidu è di messa in funzione automatica. Quandu l'alimentazione principale falla, l'unità d'emergenza deve esse capace di avvià è ripristinà rapidamente l'alimentazione, è u tempu di mancanza di corrente permessu di u caricu primariu hè da dece secondi à decine di secondi, chì deve esse determinatu secondu a situazione specifica. Quandu l'alimentazione principale di un prughjettu impurtante hè interrotta, deve prima esse passatu un tempu definitu di 3-5S per evità a riduzione istantanea di a tensione è u tempu di chjusura di a rete urbana o l'input automaticu di l'alimentazione di standby, è dopu deve esse emessu u cumandamentu per avvià u gruppu elettrogenu d'emergenza. Ci vole un pocu di tempu da u mumentu chì u cumandamentu hè emessu, l'unità principia à avviassi, è a velocità hè aumentata à pienu caricu.
In generale, i motori diesel di grande è media dimensione anu ancu bisognu di un prucessu di prelubrificazione è riscaldamentu, affinchì a pressione di l'oliu, a temperatura di l'oliu è a temperatura di l'acqua di raffreddamentu durante u caricamentu d'emergenza soddisfinu i requisiti di e cundizioni tecniche di i prudutti di fabbrica; U prucessu di prelubrificazione è riscaldamentu pò esse realizatu in anticipu secondu diverse cundizioni. Per esempiu, l'unità d'emergenza di e cumunicazioni militari, l'attività impurtanti di l'affari esteri di i grandi hotel, l'attività di massa à grande scala di notte in l'edificii publichi è l'operazioni chirurgiche impurtanti in l'uspidali devenu esse in un statu prelubrificatu è caldu in tempi nurmali, in modu da pudè principià rapidamente in ogni mumentu è riduce u tempu di guastu è di mancanza di corrente u più pussibule.
Dopu chì l'unità d'emergenza hè stata messa in funzione, per riduce l'impattu meccanicu è di corrente durante un caricu improvvisu, hè megliu aumentà u caricu d'emergenza secondu l'intervallu di tempu quandu i requisiti di l'alimentazione elettrica sò soddisfatti. Sicondu u standard naziunale è u standard militare naziunale, u primu caricu permessu di l'unità automatica dopu un avviamentu successu hè u seguente: per a putenza calibrata chì ùn hè micca più di 250KW, u primu caricu permessu ùn hè micca menu di u 50% di u caricu calibratu; Per a putenza calibrata più grande di 250KW, secondu e cundizioni tecniche di a fabbrica. Se i requisiti di caduta di tensione istantanea è di u prucessu di transizione ùn sò micca stretti, u caricu di l'unità generale ùn deve micca superà u 70% di a capacità calibrata di l'unità.
Data di publicazione: 27 di nuvembre di u 2023