U modu tradiziunale parallele s'appoghja nantu à u parallelu manuale, chì hè assai tempu è laboriosu, è u gradu d'automatizazione hè bassu, è l'scelta di u tempu parallelu hà una grande relazione cù e cumpetenze di l'operazione di l'operatore parallelu. Ci sò parechji fatturi umani, è hè faciule per vede un grande impulsu currente, chì causa danni à u generatore diesel è accurtà a vita di u generatore diesel. Dunque, Cummins introduce u principiu di funziunamentu è u disignu di u circuitu di u cuntrollu parallelu sincronu automaticu di u generatore diesel. U controller parallelu sincronu hà una struttura simplice, alta affidabilità è altu valore di l'applicazione ingegneria.
A cundizione ideale per u funziunamentu parallelu sincronu di u generatore è a rete elettrica o di u generatore hè chì e quattru cundizioni di stati di l'alimentazione di i dui lati di u circuitu parallelu, l'interruttore sò esattamente listessi, vale à dì a sequenza di fasi. di u supplyu di energia in i dui lati di u latu parallelu è u latu di u sistema hè u stessu, a tensione hè uguale, a frequenza hè uguale, è a diferenza di fasa hè zero.
L'esistenza di a diffarenza di tensione è a diffarenza di freccia hà da purtà à un certu scambiu di putenza reattiva è putenza attiva nantu à i dui lati di u mumentu di cunnessione di a reta è u puntu di cunnessione, è a reta o u generatore serà affettata à una certa misura. In cuntrastu, l'esistenza di a differenza di fasa causarà danni à u generatore, chì pruvucarà una resonance sub-sincrona è dannu u generatore. Per quessa, un bonu cuntrollu parallelu sincronu automaticu deve assicurà chì a differenza di fasa hè "zero" per compie a cunnessione di a reta, è per accelerà u prucessu di cunnessione di a reta, permette una certa gamma di differenze di tensione è di frequenza.
U modulu synchro adopra u sistema di cuntrollu di circuitu analogicu, adopra a teoria classica di cuntrollu PI, hà i vantaghji di una struttura simplice, un circuitu maturu, una bona prestazione transitoria è cusì. U principiu di travagliu hè: Dopu avè ricivutu l'istruzzioni di input sincrona, u sincronizatore automaticu rileva i dui segnali di tensione AC nantu à e duie unità per esse cumminate (o una griglia è una unità), compie a comparazione di fasi è genera un signalu DC analogicu currettu. U signale hè trattatu da u circuitu aritmeticu PI è mandatu à l'estremità parallela di u cuntrollu elettronicu di a velocità di u mutore, perchè a diferenza di fasa trà una unità è un'altra unità (o a rete elettrica) sparisce in pocu tempu. À questu tempu, dopu chì u circuitu di deteczione di sincronia cunfirma a sincronizazione, u signale di chjusu di l'output finisce u prucessu di sincronizazione.
Tempu di pubblicazione: 24-oct-2023