U modu parallelu tradiziunale si basa nantu à u parallelu manuale, chì richiede tempu è hè laboriosu, è u gradu di automatizazione hè bassu, è a scelta di a sincronizazione parallela hà una grande relazione cù e cumpetenze operative di l'operatore parallelu. Ci sò parechji fattori umani, è hè faciule chì apparisca una grande corrente d'impulsu, chì provoca danni à u gruppu generatore diesel è accurta a vita di u gruppu generatore diesel. Dunque, Cummins introduce u principiu di funziunamentu è a cuncepzione di circuiti di u controller parallelu sincronu automaticu di u gruppu generatore diesel. U controller parallelu sincronu hà una struttura simplice, alta affidabilità è altu valore d'applicazione ingegneristica.
A cundizione ideale per u funziunamentu parallelu sincronu di u gruppu generatore è di a rete elettrica o di u gruppu generatore hè chì e quattru cundizioni di statu di l'alimentazione da i dui lati di u circuitu parallelu, l'interruttore sò esattamente listesse, vale à dì, a sequenza di fasi di l'alimentazione da i dui lati di u latu parallelu è di u latu di u sistema hè a listessa, a tensione hè uguale, a frequenza hè uguale è a differenza di fase hè zero.
L'esistenza di una differenza di tensione è di una differenza di frequenza purterà à un certu scambiu di putenza reattiva è putenza attiva da i dui lati di u mumentu di cunnessione à a rete è di u puntu di cunnessione, è a rete o u gruppu generatore saranu affettati in una certa misura. In cuntrastu, l'esistenza di una differenza di fase causerà danni à u gruppu generatore, ciò chì pruvucarà una risonanza subsincrona è dannigherà u generatore. Dunque, un bon controller parallelu sincronu automaticu deve assicurà chì a differenza di fase sia "zero" per cumpletà a cunnessione à a rete, è per accelerà u prucessu di cunnessione à a rete, permette una certa gamma di differenze di tensione è differenze di frequenza.
U modulu synchro adotta u sistema di cuntrollu di circuitu analogicu, adotta a teoria classica di u cuntrollu PI, hà i vantaghji di una struttura simplice, un circuitu maturu, una bona prestazione transitoria è cusì. U principiu di funziunamentu hè: Dopu avè ricevutu l'istruzione d'ingressu sincronu, u sincronizatore automaticu rileva i dui signali di tensione AC nantu à e duie unità da cumminà (o una rete è un'unità), cumpleta u paragone di fase è genera un signale DC analogicu currettu. U signale hè processatu da u circuitu aritmeticu PI è mandatu à l'estremità parallela di u controller di cuntrollu di velocità elettronicu di u mutore, in modu chì a differenza di fase trà un'unità è un'altra unità (o a rete elettrica) sparisca in pocu tempu. In questu mumentu, dopu chì u circuitu di rilevazione di sincronizazione cunfirma a sincronizazione, u signale di chjusura di l'uscita cumpleta u prucessu di sincronizazione.
Data di publicazione: 24 d'ottobre di u 2023