1.Ancu sigeneratorisò attentamente ispezionati è testati prima di lascià a fabbrica, ponu ancu umidificà si o malfunzionà dopu u trasportu o l'inattività à longu andà. Dunque, una ispezione cumpleta deve esse effettuata prima di l'usu.
2. Aduprate un megaohmmetru di 50V per misurà a resistenza d'isolamentu di l'avvolgimentu à a terra. Quandu hè fretu, deve esse più grande di 2MΩ. S'ellu hè inferiore à 2MΩ, si devenu piglià misure per asciugà lu; altrimenti, ùn pò micca esse adupratu. Quandu si misura, i cumpunenti elettronichi è capacitivi devenu esse messi in cortocircuitu. Prevenzione di danni. Scollegate u cablaggio di u regulatore di tensione per prevenzione di danni à u regulatore di tensione durante a misurazione.
3. I bulloni d'installazione di u generatoreè a scatula di presa, è ancu l'estremità di ogni filu di cablaggio, devenu esse ispezionate è strette senza alcuna lascita. E parti conduttive devenu assicurà un bon cuntattu.
4.U generatoredeve esse bè cunnessu à terra, è a capacità di carica di corrente di u filu di terra deve esse a listessa chè quella di u filu di uscita di u generatore.
5. Prima di l'usu, hè necessariu cunnosce tutti i parametri nominali nantu à ugeneratoretarghetta.
6. Per i generatori à doppiu cuscinettu, u rotore deve esse giratu pianu pianu per assicurà chì ùn ci sia micca sfregamentu, collisione o rumore anormale.
Prima di lascià a fabbrica, a tensione di ugeneratorehè statu impostu à a tensione nominale in cunfurmità cù i requisiti standard è ùn hè necessariu alcun altru aghjustamentu. Se a tensione necessaria hè incoerente cù u valore impostu, pò esse riajustata riferendusi à u manuale di u regulatore di tensione.
U schema di cablaggio è i diversi parametri di u regulatore di tensione devenu esse aghjustati.
Usu: Per assicurà a generazione nurmale di energia di u generatore, ci vole à nutà i seguenti:
1. Prima di principià ugeneratur, tutti l'interruttori di uscita devenu esse spenti.
2. Aumentate a velocità di rotazione à a velocità nominale, aumentate a tensione di u terminale à u valore nominale è osservate a so stabilità. S'ellu hè nurmale, l'interruttore pò esse chjusu per furnisce energia. Dopu chì u caricu hè applicatu, a velocità di u mutore primu pò cambià, è a frequenza pò esse più bassa di a frequenza nominale. A velocità di u mutore primu pò esse aghjustata di novu à a frequenza nominale.
3. Prima di spegne, u caricu deve esse prima tagliatu è a macchina deve esse fermata senza caricu.
4. I generatori trifase devenu fà attenzione à l'equilibriu di i carichi o di e currenti trifase per evità u funziunamentu di carichi monofase o l'usu di carichi assai squilibrati, chì ponu causà danni à u generatoreo regulatore di tensione.
Data di publicazione: 22 di maghju di u 2025