In casu d'emergenza,gruppi elettrogeni dieselsò una fonte d'alimentazione di salvezza affidabile chì ci pò furnisce una alimentazione stabile. Tuttavia, per assicurà u so funziunamentu nurmale è l'usu sicuru, avemu bisognu di capisce cumu operà è mantene currettamentegruppi elettrogeni dieselQuestu articulu presenterà i punti chjave di cumu aduprà currettamente u generatore diesel in casu d'emergenza.
Travagliu preparatoriu
1. Verificate i livelli di carburante è d'oliu lubrificante di ugruppu generatore dieselper assicurassi ch'elli sianu in i limiti nurmali.
2. Verificate a carica di a batteria è a cunnessione per assicurà chì a batteria pò avvià nurmalmente ugruppu generatore.
3. Verificate u sistema di raffreddamentu di u gruppu generatore per assicurà chì u refrigerante sia sufficiente è chì u sistema di raffreddamentu ùn perda micca.
Avviamentu di u gruppu generatore
1. Aprite u pannellu di cuntrollu di ugruppu generatore dieselè seguitate l'istruzzioni in u manuale d'usu.
2. Appughjà u buttone di partenza per inizià ugruppu generatoreSè u gruppu elettrogenu ùn parte micca, verificate l'alimentazione di carburante è u livellu di a batteria, è risolvete i prublemi.
gruppu generatore in funzione
1. Monitorà u statu di funziunamentu di ugruppu generatore, cumprese a tensione, a frequenza, a pressione di l'oliu è altri parametri. Assicuratevi chì sia in i limiti nurmali.
2. Verificate regularmente u funziunamentu di ugruppu generatore, cumpresi u cunsumu di carburante, u livellu di l'oliu lubrificante è a temperatura di u refrigerante. S'ellu ci hè una anomalia, pigliate misure per riparalla in tempu.
Spegnimentu di u gruppu generatore
1. Prima di piantà ugruppu generatore, riduce u caricu gradualmente per evità danni à l'attrezzatura causati da una mancanza di corrente improvvisa.
2. Fermate u funziunamentu di ugruppu generatorecurrettamente secondu l'istruzzioni in u manuale d'usu.
Mantene
1. Rimpiazzà l'oliu combustibile è l'oliu lubrificante di ugruppu generatore dieselregularmente per assicurà a so qualità è e so prestazioni.
2. Pulite u filtruè u radiatore di u generatore per mantene u so bonu effettu di dissipazione di u calore.
3. Verificate regularmente u cavu è a linea di cunnessione di ugruppu generatoreper assicurà a so sicurezza è affidabilità.
4. Mantenimentu regulare di u gruppu elettrogenu, cumprese a pulizia, i bulloni di fissaggio è a lubrificazione di e parti.
In casu d'emergenza, l'usu currettu digeneratori dieselhè a chjave per assicurà una alimentazione stabile. Attraversu a preparazione, un avviamentu è un funziunamentu adatti, una fermata raghjonevule è una manutenzione regulare, pudemu assicurà u funziunamentu nurmale èusu sicuru di i gruppi elettrogeni dieselSpergu chì questu articulu vi serà utile in uusu currettu di generatori diesel in situazioni d'emergenza.
Data di publicazione: 07 di maghju 2024